interaktivne jezičke radionice

KURSEVI JEZIKA ZA SREDNJOŠKOLCE

kurs nemačkog jezika linguistico

NEMAČKI JEZIK

kurs italijanskog jezika linguistico

ITALIJANSKI JEZIK

kurs španskoj jezika linguistico

ŠPANSKI JEZIK

kurs norveskog jezika linguistico

NORVEŠKI JEZIK

KURS ZA DECU

50€

Trajanje kursa: 2 semestra
Fond časova: 32 + 40
Trajanje časa: 60 minuta
Termini: 2 x nedeljno
Grupa: 3 – 5 polaznika
Cena: 50 evra na mesečnom nivou

KURS ZA TINEJDŽERE

50€

Trajanje kursa: 2 semestra
Fond časova: 32 + 40
Trajanje časa: 60 minuta
Termini: 2 x nedeljno
Grupa: 3 – 5 polaznika
Cena: 50 evra na mesečnom nivou

Kursevi za srednjoškolce su podeljeni na:

  • Kurseve za mlađe srednjoškolce uzrasta od 14 do 16 godina
  • Kurseve za starije srednjoškolce uzrasta od 17 do 19 godina

U ponudi su kursevi za italijanski, nemački i španski jezik.

Škola omogućuje 10% popusta za drugo ili treće dete!

kurs nemačkog jezika za tinejdžere linguistico

Nastava se odvija u prostorijama naše škole na Vračaru. Tokom radne nedelje časovi su organizovani dva puta nedeljno u trajanju od 60 minuta. Zbog mnogobrojnih obaveza naših polaznika u ponudi je i blok-nastava koja podrazumeva dva spojena časa od 60 minuta sa malom pauzom između časova i organizuje  se vikendom.

Kursevi su prilagođeni školskoj godini, te su i oni dvosemestralni i podeljeni na prvo i drugo polugodište sa fondom od 32 časa u prvom polugodištu i 41 časom u drugom polugodištu. Raspusti  se podudaraju sa školskim. Radi se u malim grupama, sa najmanje od 3 a najviše do  5 polaznika po grupi kako bi naši predavači imali prostora i vremena da prate proces učenja naših polaznika i da im se na pravi način posvete.  

 

kurs stranih jezika za tinejdžere
učenje kursa stranog jezika linguistico

U želji da što bolje i efikasnije odgovorimo na zahteve i očekivanja naših polaznika ovog uzrasta, sproveli smo malo ispitivanje.  Odgovori tog ispitivanja su postali veoma važne smernice u našem radu, a njihov rezultat su zadovoljni polaznici. Kroz zanimljive sadržaje na časovima pokušavamo da im se približimo i da im probudimo nova interesovanja.  Da bi naši đaci bili slobodni da diskutuju, pitaju za stvari koje im nisu jasne, zamole profesore da zajedno ponovo prođu neku oblast  koja im predstavlja poteškoću, neophodna je neformalna, ali radna atmosfera na času. Iako koristimo najnovije udžbenike moderne tematike uglednih izdavačkih kuća određenog govornog područja, ponekad teme iz udžbenika nisu dovoljne i  zato naši učenici u dogovoru sa profesorima biraju i glasaju za teme koje žele da obrađuju. 

 

Ukoliko ih neka tema posebno zaintrigira i zainteresuje, zajedno se bavimo istraživačkim radom uz mnogobrojne zadatke koji se obavljaju u saradnji sa profesorima. Da bi ovaj koncept rada i nastave mogao da opstane, bitno je da i sami profesori budu sličnog interesovanja i večno mladi duhom.  Budući da je jedan od imperativa naše metodike rada  insistiranje na upotrebnoj vrednosti jezika koji se uči, veoma su zastupljeni časovi konverzacije, naročito sa gostima koji su izvorni govornici jezika koji se uči na kursu.  Presudni za rad sa ovim uzrastom su multimedijalne forme sa interaktivnim sadržajem.  Neprekidno istražujemo i zajedno sa đacima pronalazimo nove digitalne sadržaje poput blogova, vlogova, grupa, sajtova,  jutjubera, koji  itekako mogu biti od pomoći u radu na novom jeziku samo ako su pažljivo izabrani i na pravi način zastupljeni u nastavi. Uspešno učenje stranog jezika pored običaja i tradicije podrazumeva dobro poznavanje umetničke i kulturne scene zemlje jezika koji se uči. Budući da se radi o vrlo važnom segmentu jezika, a  koji je u interesu  opšteg obrazovanja naših đaka, pažljivo biramo i preporučujemo  filmove, izložbe, knjige i druge sadržaje koji mogu da upotpune bazu  znanja naših polaznika, kao i da im formiraju dalja interesovanja.

tinejdžer na kursu stranog jezika

U praksi se pokazalo da  dinamika časa, interaktivnost polaznika i profesora, bogatstvo sadržaja predstavljaju sjajan metod za usvajanje novih informacija i znanja u, naizgled, neobaveznoj formi, bude pažnju učenika i doprinose atmosferi i kvalitetu časa.

Sa nama učenje nije mučenje!